Obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.ahprofi.sk (ďalej len e-shop), prevádzkovaným spoločnosťou AHProfi s.r.o.

 

1. Kontaktné údaje

AHProfi s.r.o. 

V. Brožíka 427, 330 02 Dýšina

 

email: info@ahprofi.cz
   
tel.: +420 377 542 628

Zapísaná:

OR u KS v Plzni, oddiel C, vsuvka 6806 z dňa 01.08.1995

 
IČ: 643 57 767
   
DIČ: CZ64357767

Číslo bankového účtu pre platby prevodom:

FIO banka:

IBAN: CZ63 2010 0000 0023 0080 6072

SWIFT: FIOBCZPPXXX

Predávajúci sa zaväzuje na písomnú alebo elektronickú korešpondenciu zo strany  reagovať bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní.

1.1 Tieto obchodné podmienky boli vypracované v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len "občiansky zákonník"), pričom vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (ďalej len "dodávateľ") a kupujúceho, kupujúceho IČ, alebo veľkobochodného odberateľa (ďalej len "kupujúci")a upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "kúpna zmluva") uzatvárané medzi dodávateľom a inou fyzickou či právnickou osobou, ktorá môže byť podnikateľom alebo spotrebiteľom (ďalej len "kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu dodávateľa. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese ahprofi.sk (ďalej len "e-shop"), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky (ďalej len "webové rozhranie obchodu").

1.2 Ustanovenia odlišné od obchodných podmienok je možné dohodnúť v kúpnej zmluve. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.

1.3 Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v českom či slovenskom jazyku.

1.4 Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

2. Základné informácie a definície pojmov

Informácie o tovare a cene uvádzané predávajúcim sú záväzné s výnimkou zjavnej chyby. Ceny sú prezentované vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov, okrem nákladov na doručenie a zabalenie tovaru.

Prijatie ponuky s dodatkom, odchýlkou alebo zjavnou chybou nie je prijatím ponuky.

Potvrdenie obsahu zmluvy uzavretej v inej než písomnej forme, ktoré vykazuje odchýlky od skutočne ujednaného obsahu zmluvy, nemá právne účinky.

Prevzatie nevyžiadaného plnenia zo strany kupujúceho neznamená prijatie ponuky.

Fotografie uvedené na stránkach obchodu zodpovedajú predávanému tovaru.

2.1 Vymedzenie pojmov

Kúpna zmluva - zmluva o prevode vlastníckych práv podľa občianskeho zákonika, ktorá vymedzuje, upravuje či ujasňuje obecné termíny definované v novom občianskom zákoníku. Zmluvné strany sú na jednej strane dodávateľom a na strane druhej spotrebiteľom, firemný spotrebiteľ, alebo veľkobochodný odberateľ.

Dodávateľ (predávajúci) - osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Ide o podnikateľa, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby.

Spotrebiteľ (kupujúci) - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to fyzická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo užíva služby za iným účelom ako pre podnikanie s týmito výrobkami alebo službami (neprevádzkuje veľkoobchodný či maloobchodný predaj).

Firemný spotrebiteľ (kupujúce IČ) - fyzická osoba podnikateľ či právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky či užíva služby za účelom svojho podnikania (pre svoju spotrebu). Táto osoba nenakupuje výrobky alebo služby za účelom ďalšieho predaja (neprevádzkuje veľkoobchodný či maloobchodný predaj).

Veľkoobchodný odberateľ - fyzická osoba podnikateľ či právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky či užíva služby za účelom svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti za účelom ďalšieho predaja (prevádzkuje veľkoobchodný či maloobchodný predaj).

Kupujúci - pojem zlučujúci podmienky pre spotrebiteľa, firemného spotrebiteľa a veľkoobchodného odberateľa.

štandardná zásielka (balíková) - maximálna hmotnosť zásielky 50 kg, maximálna dĺžka zásielky (najdlhšia strana)   cm a zároveň súčet obvodu a dĺky zásielky maximálne 300 cm.

Nadrozmerná zásielka (paletová) - zásielka prevyšujúca hmotnosť 50 kg alebo dĺžku zásielky (najdlhšia strana) viac ako 200 cm a zároveň súčet obvodu a dĺžky zásielky je väčší ako 300 cm. Tento typ zásielky bude zabalený a prepravovaný na paletách. 

 

2.2 Dostupnosť:

"Skladom - ihneď k odoslaniu" - tovar je na sklade (na pobočke alebo v externom sklade predávajúceho) a je možné ho vyzdvihnúť na pobočke približne 1h po objednaní osobne na adrese V. Brožíka 427, 330 02 Dýšina v pracovné dni viď pracovnú dobu. Pri objednaní tovaru do 12h (štandardná zásielka - balíková) je tovar zvyčajne expedovaný v deň prijatia objednávky a môžete ho očakávať podľa možností prepravcu do dvoch pracovných dní (nenesieme zodpovednosť za omeškanie dodanie zo strany prepravcu). Nadrozmerná zásielka (paletová) je obvykle expedovaná nasleducúci pracovný deň po prijatí objednávky.

"Skladom u dodávateľa" - tovar je na sklade u nášho dodávateľa. Vyskladnenie objednaného tovaru prebehne cca do troch pracovných dní a následne je pripravený k osobnému odberu alebo odoslaný prostredníctvom kuriérskej služby.

"Tovar s dostupnosťou x dní / týždňov" - (Neskladový tovar) je expedovaný zvyčajne v deň naskladnenia a je definovaný informáciou o dostupnosti v detaile produktu (pr. do 3 dní / do 8 dní / do 3 týždňou, a pod.). Väčšina produktov je expedovaná medzi 2. a 8. pracovným dňom odo dňa objednania. Ak Váš tovar nebude expedovaný do lehoty uvedenej v okamihu objednávky, budeme Vás kontaktovať a informovať o stave objednávky najpozdejšie nasledujúci pracovný deň. V prípade individuálnej doby dodania Vás budeme informovať o dátume expedície individuálne. 

 "Na dotaz" - tovar nemáme skladom a nemá pevnú dostupnosť u nášho dodávateľa, preto nie je možné vložiť do košíka. Napíšte nám dotaz prostredníctvom internetového formulára, emailom alebo nám zavolajte na tel. +420 377 542 628. Bezodkladne Vám preveríme aktuálnu dostupnosť produktu a prípadne navrhneme alternatívu s lepšou dostupnosťou. Následné objednania vykonáme emailom či po telefóne.

2.3 Spôsob dopravy:

Kuriérska služba z ČR do SR - tovar odovzdá prepravcovi, ktorý bezodkladné doručenie zásielky spravidla dva pracovné dni po prijatí zásielky. Odovzdaní zásielky prepravcovi je podľa dostupnosti tovaru (pozri vyššie).

Štandardná zásielka  do 120 EUR s DPH - dopravné kuriernou službou 6 EUR s DPH.

Štandardná zásielka v hodnote nad 120 EUR s DPH je dopravné ZADARMO.

Nadrozmerná zásielka do 90 kg (neštandardné zásielky) GEIS po celej SR - dopravné 69 EUR s DPH.

Nadrozmerná zásielka nad 90 kg (neštandardné zásielky) GEIS po celej SR - dopravné 119 EUR s DPH.

V prípade, že bude ukončená výroba neskladového tovaru, budeme Vás informovať najneskôr 8. pracovný deň od objednania.

Doprava ZADARMO je pre zásielky štandardných rozmerov, tj. súčet obvodu zásielky s jej dĺžkou neprevyšuje 3 m, a hmotnosti do 50 kg v hodnote nad 120 EUR s DPH.

Možnosti dopravy nájdete TU.

 

2.4 Způsob platby:

Platba v hotovosti na predajni - spôsob platby je možný len pri osobnom odbere na adrese V. Brožíka 427, 330 02 Dýšina, Česká republika.

Bezhotovostne prevodom - platba je provedená na účet predávajúceho č, IBAN: CZ63 2010 0000 0023 0080 6072, SWIFT: FIOBCZPPXXX , vedený u spoločnosti FIO banka (ďalej len "účet predávajuceho"). Tento spôsob úhrady je možný len u vybraných veľkoobchodných odberateľov podľa predom nazmluvnených pravidiel.

Online kartou / prevodom - platba je vykonaná za pomoci platobnej brány spoločnosti GP webpay. Cena vrátane balného 0 EUR s DPH.

Predfakturácia - platbu vykonajte na základe obdržanej objednávky / proforma faktúry. Následne po pripísaní platby na náš účet vystavujeme vyúčtovaciu faktúru a expedujeme tovar. Expedíciu môžete urýchliť zaslaním emailu s predmetom "Potvrdenie platby za objednávku č." číslo objednávky / proforma faktúry a prílohou elektronického potvrdenia o vykonaní transakcie na info@ahprofi.czČíslo bankového účtu pre platby prevodom je IBAN: CZ63 2010 0000 0023 0080 6072, SWIFT: FIOBCZPPXXXCena vrátane balného 0,92 EUR s DPH. 

Dobierkou - platbu uhradíte prepravnej spoločnosti pri prevzatí zásielky. Cena vrátane balného 1,90 EUR s DPH.

 

3. Užívateľský účet

3.1 Na základe registrácie kupujúceho vykonanej na webovej stránke môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania (ďalej len "užívateľský účet") môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru, zobrazovať predošlé objednávky a pokiaľ je zaradený do vernostného programu či veľkoobchodného modulu, tak uvidí pri zobrazení produktov svoje individuálne ceny.

3.2 Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú dodávateľom považované za správne.

3.3 Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných pre prístup do jeho užívateľského účtu.

3.4 Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie používateľského účtu tretím osobám.

3.5 Kupujúci nie je oprávnený zobraziť detaily užívateľského účtu, individuálne ceny a špeciálne akcie tretím osobám.

3.6 Dodávateľ môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie ako 12 mesiacov nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok). Zároveň dodaveteľ zruší účet na výslovnú žiadosť kupujúceho.

3.7 Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia dodávateľa, popr. nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.

4. Uzavretie kúpnej zmluvy (objednanie tovaru)

4.1 Všetka prezentácie tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informatívneho charakteru a dodávateľ nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 občianskeho zákonníka sa nepoužije.

4.2 Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru. Ceny tovaru sú uvedené ako bez dani z pridanej hodnoty, tak vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť dodávateľa uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok. Individuálne ceny, pre klientov zaradených do vernostného programu, alebo do veľkoobchodného mobudu, sú zobrazené po prihlásení do užívateľského účtu, pokiaľ sa kupujúci neprihlási, objedná si tovar za základnú cenu.

4.3 Webové rozhranie obchodu obsahuje tiež informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu platia len v prípadoch, kedy je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.

4.4 Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:

4.4.1 objednávanom tovare (objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického nákupného košíka webového rozhrania obchodu),
4.4.2 spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o požadovanom spôsobe doručenia objednávaného tovaru a
4.4.3 informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako "objednávka") a
4.4.4 osobné údaje kupujúceho. Prihlásením do užívateľského účtu sa osobné údaje predvyplnia.

4.5 Pred zaslaním objednávky dodávateľovi je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci dodávateľovi kliknutím na tlačidlo "Záväzne objednať". Údaje uvedené v objednávke sú dodávateľom považované za správne. Dodávateľ bezodkladne po obdržaní objednávky toto obdržanie kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v užívateľskom účte či v objednávke (Ďalej len "elektronická adresa kupujúceho").

4.6 Dodávateľ je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).

4.7 Zmluvný vzťah medzi dodávateľom a kupujúcim vzniká doručením prijatia objednávky (akceptáciou - momentom doručenia záväzného súhlasu dodávateľa s objednávkou kupujúceho), ktoré je dodávateľom zaslané kupujúcemu elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho. K potvrdeniu objednávky dochádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľkých minút po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad obdržíte vždy s tovarom, ak nie je ďalej uvedené inak.

4.8 Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

4.9 Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť (menu eshopu, pätička eshopu, zaškrtávacie políčko s odkazom na stránku všeobecných obchodných podmienok v košíku).

4.10 Podaním objednávky kupujúci potvrduje, že sa zoznámil so zásadami ochrany osobných údajov a že s nimi súhlasí. Na tieto zásady ochrany osobných údajov, ktoré tvoria neodeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy, je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť (menu eshopu, pätička eshopu, zaškrtávacie políčko s odkazom na stránku zásady ochrany osobných údajov v košíku).

4.11 Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Uzavrená zmluva je dodávateľom archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám (okrem prípadov daných zákonom). Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z týchto obchodných podmienok, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný. Tieto obchodné podmienky sú zobrazené na webových stránkach internetového obchodu www.ahprofi.cz, a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

 

5. Cena tovaru a platobné podmienky

5.1 Cenu tovaru podľa kúpnej zmluvy hradí kupujúci dodávateľovi spôsobom podľa bodu 2.4 týchto obchodných podmienok.

5.2 Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť dodávateľovi tiež náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je uvedené vyslovene inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru.

5.3 Dodávateľ nepožaduje od kupujúceho zálohu či inú obdobnú platbu. Týmto nie je dotknuté ustanovenie čl. 4.6 obchodných podmienok ohľadom povinnosti uhradiť kúpnu cenu tovaru vopred.

5.4 V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 14 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.

5.5 V prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet dodávateľa.

5.6 Dodávateľ je oprávnený, najmä v prípade, že zo strany kupujúceho nedôjde k dodatočnému potvrdenie objednávky (čl. 4.6), požadovať uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru kupujúcemu. Ustanovenie § 2119 ods. 1 občianskeho zákonníka sa nepoužije.

5.7 Prípadné zľavy z ceny tovaru poskytnuté dodávateľom kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.

5.8 Ak je to v obchodnom styku obvyklé alebo ak je tak ustanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, vystaví dodávateľ ohľadom platieb realizovaných na základe kúpnej zmluvy kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Dodávateľ je platcom dane z pridanej hodnoty. Daňový doklad - faktúru vystaví dodávateľ kupujúcemu po uhradení ceny tovaru a zašle ju elektronickej podobe na elektronickú adresu spotrebiteľa, firemného spotrebiteľa alebo veľkoobchodného odberateľa či mu ju predá pri doručení tovaru.

5.9 Podľa zákona o evidencii tržieb je dodávateľ povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

 

6. Zrušenie objednávky a odstúpenie od zmluvy

6.1 Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 občianskeho zákonníka, nemožno mimo iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodaní tovaru, ktorá bola upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodaní tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovar , ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaná s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý kupujúci z obalu vyňal az hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť a od kúpnej zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky,či počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal.

6.2 Ak sa nejedná o prípad uvedený v čl. 6.1 obchodných podmienok alebo o iný prípad, keď nemožno od kúpnej zmluvy odstúpiť, má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14 ) dní od prevzatia tovaru (v prípade že kupujúci nie je spotrebiteľ je lehota sedem (7) dní). Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť dodávateľovi odoslaný v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využitý vzorový formulář poskytovaný dodávateľom, ktorý tvorí prílohu obchodných podmienok. Odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci zasielať okrem iného na adresu prevádzky dodávateľa alebo na adresu elektronickej pošty dodávateľa info@ahprofi.cz (Prosíme, uveďte číslo Vašej objednávky).

6.3 V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa čl. 6.2 obchodných podmienok sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Tovar musí byť kupujúcim dodávateľovi vrátený (nie na dobierku) do štrnástich (14) dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy dodávateľovi. Doporučujeme tovar vraciať v pôvodnom obale, malo by byť čisté a kompletné. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie náklady na vrátenie tovaru dodávateľovi sám kupujúci, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštovnou cestou.

6.4 V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa čl. 6.2 obchodných podmienok vráti dodávateľovi finančné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým je dodávateľ od kupujúceho prijal, prípadne dohodnutým spôsobom. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má v takom prípade taktiež nárok na vrátenie finančných prostriedkov vynaložených ža dopravné, a to v najnižšej ponúkanej výške (i v prípade, že si zvolil drahší spôsob dopravy). Dodávateľ je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, dodávateľ nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar dodávateľovi odoslal.

6.5 Nárok na náhradu škody vzniknuté na tovare je dodávateľ oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

6.6 V prípadoch, keď má kupujúci v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, je tiež dodávateľ oprávnený kedykoľvek od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to až do doby prevzatia tovaru kupujúcim. V takom prípade vráti dodávateľ kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim či iným dohodnutým spôsobom.

6.7 Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi dodávateľom a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacia podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosť a kupujúci je povinný spolu s tovarom dodávateľovi vrátiť aj poskytnutý darček.

 

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy je dostupný tu.

 

7. Preprava a dodanie tovaru

7.1 V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavku kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

7.2 Ak je dodavateľ podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný tovar na takomto mieste pri dodaní prevziať.

7.3 V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

7.4 Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi a zapísať záznam o škode do predávajúceho protokolu. Pokiaľ kupujúci nevyhotoví záznam o škode, nemusí potom dodávateľ uznať akékoľvek reklamácie. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Pokiaľ kupujúci objaví vady až po rozbalení tovaru, je povinný nahlásiť to dodávateľovi maximálne do troch pracovných dní.

7.5 Ak sa nepodarí zásielku kupujúcemu doručiť, je táto zásielka automaticky vrátená dodávateľovi. 

7.6 Ak neprevezme kupujúci z dôvodov na jeho strane riadne plnenú dodávku tovaru, a to bez toho aby od kúpnej zmluvy odstúpil, je dodávateľ oprávnený túto dodávku uskladniť na účet kupujúceho, o čom ho informuje. V takom prípade, je kupujúci tiež povinný uhradiť skutočné náklady spojené s doručovaním tovaru (tj. Hlavne dopravné a balné) a ďalej zmluvnú pokutu vo výške 10% z hodnoty doručovaného tovaru, minimálne však 20,- € (slovom: dvadsať eur) . Kupujúcemu bude následne zaslaná faktúra s konkrétnou výškou dopravného a vyúčtovanou zmluvnou pokutou.

7.7 Ďalšie práva a povinnosti strán pri preprave tovaru môžu upraviť osobitné dodacie podmienky dodávateľa, ak sú dodávateľom vydané.

 

8. Práva a povinnosti z chybného plnenia

8.1 Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občianskeho zákonníka a ak je kupujúci spotrebiteľom potom takisto zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).

8.2 Dodávateľ zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä dodávateľ zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:

8.2.1 má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a ak chýba dohoda, má také vlastnosti, ktoré dodávateľ alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na povahe tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,
8.2.2 sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie dodávateľ uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa,
8.2.3 tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorenej vzorke alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určenej podľa dohodnutej vzorke alebo predlohy,
8.2.4 je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
8.2.5 tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

8.3 Ustanovenia uvedené v článku. 8.2 obchodných podmienok sa nepoužijú u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

8.4 V prípade, že je kupujúci spotrebiteľom platí, že ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia.

8.5 Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u dodávateľa na adrese jeho prevádzky, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania.

8.6 Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou dodávateľa za vady môže upraviť reklamačný poriadok dodávateľa.

8.7 Kvalita pri prevzatí

8.7.1 Pokiaľ má prevzatý tovar nedostatky (napr. Nemá dohodnuté alebo oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa k obvyklému alebo dohodnutému účelu, nie je kompletný, nezodpovedá jeho množstvo, miera, hmotnosť, alebo akosť nezodpovedá iným zákonným, zmluvným alebo i pred zmluvných parametrom), jedná o vadu tovaru, za ktoré dodávateľ zodpovedá.

8.7.2 Kupujúci je oprávnený vady tovaru u dodávateľa uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru (v prípade osoby nepodnikateľov - spotrebiteľ), prípadne do 12-ti mesiacov (v prípade osoby podnikateľa). Podľa svojho požiadavku môže požadovať buď bezplatné odstránenie vady, alebo primeranú zľavu z ceny; prípadne ak to nie je vhľadom k povahe vady neprimerané či neúmerné (najmä vadu nemožno odstrániť bez zbytočného odkladu), možno uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo nové komponenty bez vád, ak sa týka vada len tejto súčasti.

Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.

Dodávateľ nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil.

8.8 Zákonné práva z vád

Dodávateľ zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe (v prípade spotrebiteľa) alebo do 12-ti mesiacov (v prípade firemného spotrebiteľa, alebo veľkoobchodného odberateľa) či v čase použiteľnosti uvedenej v reklame, na obale tovaru alebo v pripojenom návode.

Kupujúci berie na vedomie, že pojmy záruka a záručná doba nemožno stotožňovať s pojmom životnosť, pričom životnosť najmä batérií niektorých produktov (či iného spotrebného tovaru s obmedzenou životnosťou) klesá s ich užívaním a nemusí tak vždy dosahovať celej dĺžky záručnej doby. Životnosť tovaru predstavuje náchylnosť k opotrebeniu spôsobenému obvyklým užívaním. Právo kupujúceho reklamovať tovar v príslušnej záručnej lehote tým nie je dotknuté. Kupujúci však k tomuto musí prihliadať, lebo záruka sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so životnosťou výrobku.

V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať u vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (Bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú):

• odstránenie chyby dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci; 
• bezplatné odstránenie vady opravou; 
• primeranú zľavu z kúpnej ceny; alebo 
• vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy.

Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzavretí zmluvy vedela alebo mal vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.

U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.

Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (tretia reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet chýb (najmenej tri chyby súčasne), môže kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy .

Dodávateľ nezodpovedá za chyby vzniknuté v dôsledku bežného opotrebovania alebo nedodržania návodu na použitie.

 

9. Vady plnenia, vybavenie reklamácie

9.1 Pokiaľ kupujúci v stanovenom termíne neuhradí cenu tovaru, je v omeškaní.

9.2 Kupujúcemu sa doporučuje si dodaný tovar po jeho prevzatí bezodkladne prehliadnúť a uplatniť prípadné vady tovaru po jeho dodávke. V prípade, že tovar má vady oproti objednanému prevedení, je dodavateľ povinný chyby odstrániť opravou, náhradným plnením alebo iným spôsobom, podľa dohody s kupujúcim (viacej podla čl. 8 obchodných podmienok).

9.3 V prípade, že dodávateľ tovar nedodá v stanovenom termíne nie je zaviazaný k náhradnému plnenia.

9.4 O reklamácii nás, prosím, neodkladne informujte (prostredníctvom reklamačného formulára, písomne, alebo telefonicky) ešte pred odoslaním reklamovaného tovaru. Váš nárok posúdime a individuálne vyriešime. Reklamáciea je uplatnená v okamihu, kedy sa dodávateľ o reklamáciíí tovaru kupujúcim dozvedel. Následne Vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný; ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

9.5 Reklamovaný tovar je možné osobne doručiť, alebo zaslať do sídla internetového obchodu AHProfi s.r.o. (nie na dobierku) spolu s popisom závady a kontaktnými údajmi (adresa, telefón, číslo objednávky). K reklamovanému tovaru ďalej odporúčame dodať kópiu predajného dokladu, prípadne iný doklad preukazujúci nákup tovaru v internetovom obchode AHProfi.cz. Reklamovaný tovar riadne zabaľte (za poškodenie pri preprave nenesieme zodpovednosť). Vrátený tovar zaslaný na dobierku neprijímame.

9.6 Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u dodavateľa alebo osoby určené k oprave bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku. Ak urobí tak písomne alebo elektronicky, mal by uviesť svoje kontaktné údaje, popis chyby a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

9.7 Kontakt pre uplatňovanie reklamácií: Veronika Tomíškováreklamace@ahprofi.cz

Formulár na vybavenie reklamácie:
Uplatnenie reklamácie (reklamačný list)


9.8 Kupujúci je povinný oznámiť dodávateľovi, aké právo si v súvislosti s danou vadou tovaru zvolil, a to pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Zmena voľby bez súhlasu dodávateľa je možná len vtedy, žiadal Ak kupujúci opravu chyby, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná.

Pokiaľ si nezvolí kupujúci svoje právo z dôvodu vadného plnenia včas, ktoré je podstatným porušením zmluvy, má práva ako pri nepodstatnom porušení zmluvy.

9.9 Kupujúci je povinný preukázať nákup tovaru (najlepšie dokladom o kúpe). Lehota na vybavenie reklamácie beží od okamihu uplatnenia reklamácie. Tovar by mal byť pri preprave zabalené vo vhodnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu, malo by byť čisté a kompletné.

9.10 Záručná doba sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie do jej vybavenia alebo do doby, kedy bol kupujúci povinný si vec vyzdvihnúť. Ak dôjde k výmene tovaru alebo jeho časti, uplatní sa zodpovednosť dodávateľa ako by išlo o kúpe nového tovaru alebo jeho časti.

9.11 Ak nie je umožnené sledovať stav vybavenia reklamácie on-line, zaväzuje sa dodávateľ o vybavení reklamácie kupujúceho informovať podľa jeho požiadavky e-mailovou správou alebo prostredníctvom SMS.

9.12 Dodávateľ alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácií ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítavadoba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posudzovaní vady.

9.13 Odmietne dodávateľ odstrániť vadu veci, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy.

9.14 Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu tovaru nutné potreby (kočík, zdravotnícke pomôcky a i.) Vybaviť vrátane odstránenia vady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa s kupujúcim písomne nedohodnú na dlhšej lehote. Alternatívne môže po dobu reklamácie poskytnúť náhradný výrobok.

9.15 Reklamáciu (vrátane odstránenia chyby) kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, dodávateľ vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa s kupujúcim písomne ​​nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by išlo o chybu, ktorú nemožno odstrániť. 

9.16 Dodávateľ nie je oprávnený požadovať po kupujúcom vynaložené náklady za vybavenie neoprávnenej reklamácie.

9.17 V prípade oprávnenej reklamácie má spotrebiteľ právo na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s reklamáciou (najmä poštovného, ​​ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru). V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu vady veci má spotrebiteľ tiež právo na úhradu účelne vynaložených nákladov k tomuto odstúpenie. Náklady spojené s prepravou tovaru k zákazníkovi po vybavení reklamácie sú hradené dodávateľom. Daňový doklad, ktorý dostanete s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.

9.18 Články 9.12 až 9.17 týchto obchodných podmienok sa neuplatňujú v prípade kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom teda je firemným spotrebiteľom, alebo veľkoobchodným odberateľom, kedy platí, že reklamácia bude vybavená vždy bez zbytočného odkladu.

10. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

10.1 Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru jeho prevzatím a zaplatením celej kúpnej ceny tovaru.

10.2 Dodávateľ nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

10.3 Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje dodávateľ prostredníctvom elektronickej adresy. Informáciu o vybavení sťažnosti kupujúceho zašle dodávateľ na elektronickú adresu kupujúceho info@ahprofi.cz.

10.4 K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Pri riešenie sporov on-line nachádzajúce sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

10.5 Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

10.6 Dodávateľ je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

10.7 Kupujúci na seba týmto preberá riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

11. Ochrana osobných údajov

11.1 Ochrana osobných údajov kupujúceho je poskytovaná zákonom č.101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov a upravené európskou smernicou GDPR (smernice Európskeho parlamentu a Rady 95/46/ES).

11.2 Podrobne je rozvedené spracovanie osobných údajov v článku:  Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz. Nižšie je z tohto informačného článku vybratých niekoľko zásadných informácií.

11.3 Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojích osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo (ďalej spoločne všetko len ako "osobné údaje"), pre ktoré má dodávateľ tzv. oprávnený záujem.

11.4 Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov dodavateľom, a to pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy a pre účely vedenia užívateľského účtu. Pokiaľ kupujúci nezvolí inú možnosť, súhlasí so spracovaním osobných údajov dodavateľom tiež pre účely zasielania informácií a obchodných zdelení kupujúcemu na tovar a služby podobné (alternatívy). Súhlas so spracovaním osobných údajov v celom rozsahu podľa tohoto článku nie je podmienkou, ktorá by sama o sebe znemožňovala uzavretie kúpnej zmluvy.

11.5 Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov dodavateľom pre cielenie internetovej reklamy prostredníctvom súborov cookies v počítači kupujúceho. Tento súhlas je udelený nastavením prehliadača (internet explorer, Edge, Chrome, Mozilla Firefox, aj.). Tento súhlas je udelený pre služby remarketingu portálu Google.cz a jeho dcérskym spoločnostiam a pre služby retargeting portálom Seznam.cz a Facebook.com (viac v článku:  Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz). Osobné údaje budú spracované po dobu 14-tich dní a pomôžu Vám pri dlhšom rozhodovaní k nákupu.

11.6 Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke spravenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo, a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o zmene vo svojích osobných údajoch.

11.7 Spracovaním osobných údajov kupujúceho môže dodávateľ poveriť tretiu osobu, ako spracovateľa. Okrem osôb dpravujúcich tovar a ďalších činností špecifikovaných v článku: Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz,  nebudú osobné údaje dodávateľom bez predošlého súhlasu kupujúceho predávané tretím osobám.

11.8 Osobné údaje budú spracované po dobu nevyhnutne nutnú. Osobné údaje budú spracované v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tisknutej podobe neautomatizovaným spôsobom a to pre potreby oprávneného záujmu.

11.9 Kupujúci potvrduje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a pravdivé, a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.

11.10 V prípade, že by sa kupujúci domnieval, že dodávateľ alebo spracovateľ (čl. 11.5) prevádza spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozporu s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, a to hlavne pokiaľ sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovaní, môže:

11.10.1. Právo na prístup k osobným údajom.
Jedenkrát ročne si môžete nechať spraviť výpis informácií, ktoré o Vás vieme.

11.10.2. Právo na opravu.
Pokiaľ máme nejakú osobnú informáciu chybne, dajte nám to vediet a my ju bezodkladne opravíme (adresa, tel., IČ, a pod.).

11.10.3. Právo na vymazanie.
Samozrejme môžete požiadať o vymazanie osobných údajov. Pokiaľ nebudeme mať nejaký vyšší zákonný alebo oprávnený záujem, potom osobné údaje bezodkladne vymažeme.

11.10.4. Právo na obmedzenie spracovania

11.10.5. Právo na prenos osobných údajov.
Pokiaľ nás požiadate o prevedenie výpisu, môžete ho potom dať komukoľvek uznáte za vhodné.

11.10.6. Právo vzniesť námietku.
Pokiaľ máte akékoľvek pochybnosti, alebo sa domnievate, že spracovávame Vaše osobné údaje v rozpore s právnou normou Českej republiky, potom nám svoju námietku zdelte, posúdime ju a pokiaš to bude možné, vyjdeme Vám v ústrety.

11.10.7. Právo podať sťažnosť u ÚOOÚ.
Pokiaľ by ste cítili, že je niečo zle a nedokážeme Vám vhodne výjsť v ústrety, máte samozrejme možnosť podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov, ale pevne veríme, že toto bude krajné riešenie ku ktorému nedôjde.

Úřad pro ochranu osobních údajů
Pplk. Sochora 27
170 00 Praha 7
www.uoou.cz
posta@uoou.cz

11.11 Pokiaľ požaduje kupujúci informácie o spracovaní svojích osobných údajov, je predávajúci povinný mu túto informáciu predať. Dodávateľ má právo za poskytnutie informácií podľa predošlej vety požadovať primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady potrebné na poskytnutie informácie. 

12. Zasielanie obchodných oznámení a ukladanie cookies

Tieto body sú presne vysvetlené v článku: Zásady ochrany osobních údajů v AHProfi.cz.

12.1 Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom dodávateľa na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení dodávateľom na elektronickú adresu kupujúceho viď oprávnený záujem dodávateľa. Kupujúci môže kedykoľvek uplatniť svoje práva (viz body 11.10).

12.2 Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky dodávateľa z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

13. Záverečné ustanovenia

13.1 Aktuálne ceny sú vždy na našom webe (www.ahprofi.cz), v letákoch a katalógoch môžu byť rozdielne.

13.2 Darčeky zasielame len ak je zákazník uvedie v objednávke.

13.3 Dodávateľ nezodpovedá za meškanie alebo možnosť plnenia v dôsledku vyššej moci (najmä požiar, štrajk, zákonné obmedzenia dovozu a vývozu, meškanie zo strany dopravcu a pod.)

13.4 Pre právne vzťahy neupravené týmito dodacími podmienkami, platia príslušné ustanovenia Nového občianskeho zákonníka v platnom znení.

13.5 Príjemca svojim podpisom prepravného listu potvrdzuje vonkajšie bezchybnosť a kompletnosť dodanej zásielky. Pokiaľ má zásielka akokoľvek poškodený obal, napíšte túto skutočnosť do odovzdávacieho protokolu, či zásielku nepreberajte. Predpokladom nepoškodenia tovaru pri preprave je predovšetkým vonkajšie nepoškodenosť dodanej zásielky.

Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

13.6 Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

13.7 Ak je niektoré ustanovenia obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

13.8 Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná dodávateľom v elektronickej podobe a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám.

 

V Plzni dňa 23.07.2021

Tým AHProfi.sk