22 rokov sme tu pre Vás.
Veľkoobchod a maloobchod.

Predaj vybavenia pre autoopravárenstvo vybavenie.
autosalónov, predaj náradia a nástrojov pre remeselníkov
a domácich majstrov.

[Přeskočit navigaci]


úvodní Obchodné podmienky


Obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.ahprofi.sk (ďalej len e-shop), prevádzkovaným spoločnosťou AHProfi s.r.o.

Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľ) a kupujúceho (zákazník).

1. Kontaktné údaje

AHProfi s.r.o. 

Letkovská 38, 32600 Plzeň

 

email: info@ahprofi.cz
   
tel.: +420 603 175 311

Zapísaná:

OR u KS v Plzni, oddiel C, vsuvka 6806 z dňa 01.08.1995

 
IČ: 643 57 767
   
DIČ: CZ64357767

Prevádzková doba:

 

 

Po-Št   8:00 - 16:00
     
Pia   8:00 - 15:00

Platobné podmienky: Platiť možno v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere, ďalej dobierkou a bankovým prevodom v prípade odoslaní. V prípade platby bankovým prevodom je tovar odoslaný až po pripísaní čiastky na náš účet, alebo po prijatí elektronického potvrdenia o vykonaní transakcie. E-mail alebo pdf súbor potvrdzujúci vykonanie transakcie od Vašej banky preposielajte na info@ahprofi.cz a do predmetu e-mailu uvádzajte číslo svojej objednávky. Číslo bankového účtu pre platby prevodom je 4834010297/0100, IBAN: CZ11 0100 0000 0048 3401 0297, SWIFT: KOMBCZPPXXX.

Predávajúci sa zaväzuje na písomnú alebo elektronickú korešpondenciu zo strany kupujúceho reagovať bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní.

2. Informácie

Informácie o tovare a cene uvádzané predávajúcim sú záväzné s výnimkou zjavnej chyby. Ceny sú prezentované vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov, okrem nákladov na doručenie tovaru.

Prijatie ponuky s dodatkom alebo odchýlkou nie je prijatím ponuky.

Potvrdenie obsahu zmluvy uzavretej v inej než písomnej forme, ktoré vykazuje odchýlky od skutočne ujednaného obsahu zmluvy, nemá právne účinky.

Prevzatie nevyžiadaného plnenia zo strany kupujúceho neznamená prijatie ponuky.

Fotografie uvedené na stránkach obchodu zodpovedajú predávanému tovaru.

 

Vymedzenie pojmov

Spotrebiteľská zmluva - zmluva kúpna, o dielo, prípadne iné zmluvy podľa občianskeho zákonníka, pokiaľ zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ, resp. predávajúci.

Dodávateľ (predávajúcí) - osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Ide o podnikateľa, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby.

Spotrebiteľ (kupujúcí) - osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo užíva služby za iným účelom ako pre podnikanie s týmito výrobkami alebo službami.

Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľ - podnikateľ, ktorý nakupuje výrobky či využíva služby za účelom svojho podnikania s týmito výrobkami alebo službami.

Štandardná zásielka - maximálna hmotnosť zásielky 50 kg, maximálna dĺžka zásielky (najdlhšia strana) 200 cm a zároveň súčet obvodu a dĺžky zásielky maximálne 300 cm.

Nadrozmerná zásielka - zásielka prevyšujúca hmotnosť 50 kg alebo dĺžku zásielky (najdlhšia strana) viac ako 200 cm a zároveň súčet obvodu a dĺžky zásielky je väčší ako 300 cm

 

Dostupnosť:

"Skladom - ihneď k odoslaniu" - tovar je na sklade a je možné ho vyzdvihnúť na pobočke približne 1h po objednaní osobne na adrese Letkovská 38, Plzeň, 326 00 vo všedné dni viď prevádzková dobaPri objednaní tovaru do 12h je tovar zvyčajne expedovaný v deň prijatia objednávky a môžete ho očakávať podľa možností prepravcu nasledujúci pracovný deň (nenesieme zodpovednosť za meškanie dodanie zo strany prepravcu).

"Skladom - externý sklad" - tovar je na našom externom sklade, alebo skladom u nášho dodávateľa. Vyskladnenie objednaného tovaru prebehne najneskôr do dvoch pracovných dní a následne je pripravený k odberu alebo odoslaný prostredníctvom kuriérskej služby.

"Neskladový tovar" je expedovaný zvyčajne v deň naskladnenia, tzn. medzi 2. a 8. pracovným dňom odo dňa objednania. Ak Váš tovar nebude expedovaný ani do tejto lehoty, budeme Vás kontaktovať a informovať o stave objednávky najneskôr 9. pracovný deň. V prípade individuálnej doby dodania (väčšie ako 10 pracovných dní) Vás budeme informovať o dátume expedície individuálne.

 

Spôsob dopravy:

Osobný odber - po prijatí správy o vyexpedovania tovaru (pripravenosti na vyzdvihnutie) si zákazník môže tovar vyzdvihnúť osobne na adrese Letkovská 38, Plzeň, 326 00 vo všedné dni v čase 08:00-16:00 (v Pia do 15:00)Odporúča sa telefonicky potvrdiť čas vyzdvihnutia tovaru

Kuriérska služba v rámci ČR - tovar odovzdá prepravcovi, ktorý bezodkladné doručenie zásielky spravidla nasledujúci pracovný deň po prijatí zásielky. Odovzdaní zásielky prepravcovi je podľa dostupnosti tovaru (pozri vyššie).

Štandardná zásielka v hodnote do 363 Kč s DPH (300 Kč bez DPH) - dopravné 140 Kč s DPH (115,70 Kč bez DPH).

Štandardná zásielka v hodnote nad 363 Kč s DPH do 2 420 Kč s DPH (2 000 Kč bez DPH) - dopravné iba 99 Kč s DPH (81,82 Kč bez DPH).

Štandardná zásielka v hodnote nad 2 420 Kč s DPH je dopravné ZADARMO.

Nadrozmerná zásielka (neštandardné zásielky) GEIS po celej ČR - dopravné 879 Kč s DPH (726,- Kč bez DPH)

Nadrozmerná zásielka (neštandardné zásielky) PPL po celej ČR - dopravné 599 Kč s DPH (495,- Kč bez DPH).

 

Kuriérska služba do zahraničia - tovar je odovzdaný prepravcovi, ktorý zaistí bezodkladné doručenie zásielky spravidla do dvoch pracovných dní po prijatí zásielky. Odovzdaní zásielky prepravcovi je podľa dostupnosti tovaru  (pozri vyššie).

Ceny prepravy zásiliek po SR sú následujúce:

    • Balné a dobierka je vo výške 2,20 € s DPH (1,82 € bez DPH).
    • Balné a poplatok za online platbu 1,1 € s DPH (0,91 € bez DPH).
    • Balné pri platbe prevodom na účet činí 0,90 € s DPH (0,75 € bez DPH).
    • Dopravné 8 € s DPH (6,61 € bez DPH) u štandardných zásielok do 11 € s DPH (9,09 € bez DPH).
    • Pre štandardné zásielky od 11 € s DPH do 165,- € s DPH (136,36 € bez DPH)
      je dopravné iba 6,- € s DPH (4,96 € bez DPH).
    • Ak prevyšuje hodnota štandardné zásielky 165,- € s DPH je dopravné ZADARMO. 
    • Dopravné pre nadrozmerné zásielky (neštandardné zásielky)  stanovené nasledovne:
    • po celej SR so spoločnosťou Geis doručujeme za 65 € s DPH (53,71 € bez DPH),

 Ceny prepravy zásielok po EÚ (mimo SR) sú nasledovné:

  • dopravné je stanovené podľa špeciálneho cenníka a bude upresnené
  • nie je možné využiť platbu dobierkou

V prípade, že bude ukončená výroba neskladového tovaru, budeme Vás informovať najneskôr 8. pracovný deň od objednania.

Doprava ZADARMO je pre zásielky štandardných rozmerov, tj. súčet obvodu zásielky s jej dĺžkou neprevyšuje 3 m, a hmotnosti do 50 kg.

 

 

Spôsob platby:

Platba na predajni - spôsob platby je možný len pri osobnom odbere.

Online kartou / prevodom - platba je vykonaná za pomoci platobnej brány spoločnosti GoPay (platebnibrana.cz). Cena vrátane balného 30 Kč s DPH.

Predfakturácie -  platbu preveďte na základe obdržanej objednávky/proforma faktúry. Následne po pripísaní platby na účet vystavujeme vyúčtovacú faktúru a expedujeme tovar. Cena vrátane balného 25 Kč s DPH.

Dobierkou -  platbu uhradíte prepravnej spoločnosti pri prevzatí zásielky. Cena vrátane balného 45 Kč s DPH.

 

Balné:

Poplatok za balné - je účtovaný v položke "spôsob platby" v hodnote 25 Kč s DPH.

 

 

2. Objednanie

Kúpna zmluva, prostredníctvom ktorej je realizovaný predaj tovaru, je uzavretá potvrdením objednávky kupujúceho predávajúcim (momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s objednávkou kupujúceho). K potvrdeniu objednávky dochádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľkých minút po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad obdržíte vždy s tovarom.

Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z týchto obchodných podmienok, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný. Kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť. Tieto obchodné podmienky sú zobrazené na webových stránkach internetového obchodu www.ahprofi.sk, a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (telefón, internet atď.) pre uskutočnenie objednávky sú v bežnej výške, závislé na tarifu telekomunikačných služieb, ktoré objednávateľ používa.

3. Zrušenie objednávky a odstúpenie od zmluvy

Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy do 14-tich dní od prevzatia tovaru alebo poslednej časti dodávky, a to bez ohľadu na spôsob prevzatia tovaru či platby. Uvedená lehota je určená na to, aby sa kupujúci v primeranom rozsahu zoznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.

Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj kedykoľvek pred dodaním tovaru telefonicky alebo elektronickou poštou na kontaktnú emailovú adresu info@ahprofi.cz (prosíme, uveďte číslo Vašej objednávky). Ak bola zásielka už zabalená a odoslaná pred prijatím odstúpenia od zmluvy, potom účtujeme storno poplatky podľa aktuálnej ceny dopravného a balného.

Odstúpenie od zmluvy kupujúci predávajúcemu zašle alebo odovzdá v 14-dňovej lehote. Kupujúci nemusí uviesť dôvod, pre ktorý od zmluvy odstupuje. Pre uľahčenie komunikácie je vhodné v odstúpení uviesť dátum nákupu či číslo zmluvy / predajného dokladu, bankové spojenie a zvolený spôsob vrátenia tovaru.



Predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť sumu plne zodpovedajúcu cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Ak ponúka predajca v rámci určitého spôsobu dodania tovaru niekoľko možností, je povinný kupujúcemu nahradiť najlacnejšiu z nich. Najneskôr v rovnakej lehote je kupujúci povinný predávajúcemu zaslať alebo odovzdať zakúpený tovar. Tovar by mal byť vrátený predávajúcemu (nie na dobierku) kompletný, najlepšie v pôvodnom obale, nesmie javiť známky opotrebenia či poškodenia. Náklady vrátenia tovaru nesie kupujúci.

 

Ak vracia kupujúci tovar osobne v prevádzkárni predávajúceho, vráti predávajúci vyššie uvedené platby do 7 dní od odstúpenia od zmluvy kupujúcemu.

Ak je vrátený tovar poškodený porušením povinností kupujúceho, je predávajúci oprávnený voči kupujúcemu uplatniť nárok na náhradu zníženia hodnoty tovaru a započítať ho na vrátenú sumu.

 

Výnimky: Právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť u zmlúv na dodanie digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči, či pri zmluvách o poskytovaní služieb, v oboch prípadoch za podmienky, že na splnenie došlo s predchádzajúcim výslovným súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie; ďalej u zmlúv na dodávku služieb alebo tovarov (vr. alkoholických nápojov), ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho; u zmlúv na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu a pri zmluvách na tovar, ktorý podlieha rýchle skaze, u tovaru, ktorý bol nenávratne zmiešaný s iným tovarom, alebo vyňatý z uzatvoreného obalu a z hygienických dôvodov ho nemožno vrátiť; u dodávky zvukových alebo obrazových nahrávok alebo počítačových programov, ak poruší kupujúci ich pôvodný obal; u dodávky novín, časopisov alebo iných periodík; u zmlúv o ubytovaní, doprave, stravovaní alebo využitie voľného času poskytovaných v určenom termíne alebo v prípade zmlúv na základe verejnej dražby podľa zákona upravujúceho verejné dražby.

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy je dostupný tu.

4. Práva a povinnosti z chybného plnenia

Akosť pri prevzatí

Pokiaľ má prevzatý tovar nedostatky (napr. nemá dohodnuté alebo oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa k obvyklému alebo dohodnutému účelu, nie je kompletný, nezhoduje sa jeho množstvo, miera, hmotnosť, alebo akosť sa nezhoduje iným zákonným, zmluvným alebo i predzmluvným parametrom), ide o vady tovaru, za ktoré predávajúci zodpovedá.


Kupujúci môže u predávajúceho uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru (v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa), prípadne do 6-tich mesiacov (v prípade fyzickej osoby podnikateľa alebo právnickej osoby) podľa svojej žiadosti nárok na bezplatné odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z ceny ; ak to nie je povahe vady neúmerné (najmä ak nemožno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu), je možné uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo nové komponenty bez vád, ak sa týka vada len tejto súčasti.

 

Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.

Počas šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa predpokladá, že vada tovaru existovala už pri prevzatí tovaru.

Predávajúci nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil.

Zákonné práva z vád

Predávajúci zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe (v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa) alebo prípadne do 6-tich mesiacov (v prípade fyzickej osoby podnikateľa alebo právnickej osoby) alebo v čase použiteľnosti uvedenej v reklame, na obale tovaru alebo v pripojenom návodu.

 

V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať u vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú):


• odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci; 

• bezplatné odstránenie vady opravou;
• primeranú zľavu z kúpnej ceny; alebo 
• vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy.

Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzavretí zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.


U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.

Ak sa vyskytla odstrániteľná vada po oprave opakovane (tretia reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet chýb (najmenej tri chyby súčasne), môže kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy .

Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté v dôsledku bežného opotrebovania alebo nedodržania návodu na použitie.

 

5. Vady plnenia, vybavenie reklamácie

Pokiaľ kupujúci v stanovenom termíne neuhradí cenu tovaru, je v omeškaní.

Ak je kupujúci v omeškaní s plnením svojho záväzku, a to aj len v jeho časti, zaplatí úrokovú sadzbu vo výške 1% dlhu za každý i len začatý deň omeškania.

Ak neprevezme kupujúci riadne plnenú dodávku tovaru, je predávajúci oprávnený túto dodávku uskladniť na účet kupujúceho, o čom ho informuje. Za neprevzatie riadne plnené dodávky tovaru je kupujúci povinný, v zmysle ustanovenia § 300 a následne Obchodného zákonníka, zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 10% z hodnoty tejto dodávky.

Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť čo najskôr (do 3 dní) po jeho prevzatí a uplatniť prípadné vady tovaru po jeho dodávke. V prípade, že tovar má vady oproti objednanému prevedení, je predávajúci povinný chyby odstrániť opravou, náhradným plnením alebo iným spôsobom, podľa dohody s kupujúcim.

V prípade, že dodávateľ tovar nedodá v stanovenom termíne nie je zaviazaný k náhradnému plneniu.

O reklamácii nás, prosím, bezodkladne informujte (prostredníctvom reklamačného formulára, písomne, alebo telefonicky) ešte pred odoslaním reklamovaného tovaru. Váš nárok posúdime a individuálne vyriešime. Následne Vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný; ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

Reklamovaný tovar je možné osobne doručiť, alebo zaslať do prevádzkových priestorov internetového obchodu AHProfi s.r.o. spolu s popisom závady a kontaktnými údajmi (adresa, telefón). K reklamovanému tovaru ďalej odporúčame dodať kópiu predajného dokladu, prípadne iný doklad preukazujúci nákup tovaru v internetovom obchode AHProfi.cz. Reklamovaný tovar riadne zabaľte (za poškodenie pri preprave nenesieme zodpovednosť). Tovar musí byť čistý.

Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u predávajúceho alebo osoby určené k oprave bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku. Ak tak urobí písomne alebo elektronicky, mal by uviesť svoje kontaktné údaje, popis chyby a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

Kontakt pre uplatňovanie reklamácií: Lenka Šnebergrováinfo@ahprofi.cz

Formulár na vybavenie reklamácie:
Uplatnenie reklamácie (reklamačný list)


Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu, aké právo si zvolil pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, ak žiadal kupujúci opravu chyby, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná.

Ak nezvolí kupujúci svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva ako pri nepodstatnom porušení zmluvy.

Kupujúci je povinný preukázať nákup tovaru (najlepšie dokladom o kúpe). Lehota na vybavenie reklamácie beží od odovzdania/doručenia tovaru predávajúcemu alebo do miesta určeného na opravu. Tovar by mal byť pri preprave zabalený vo vhodnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu, mal by byť čistý a kompletný.

Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní, rozhodnúť o reklamácii, prípadne o tom, že je k rozhodnutiu potrebné odborné posúdenie. Informáciu o nutnosti odborného posúdenia kupujúcemu v tejto lehote oznámi. Reklamáciu, vrátane odstránenia vady, predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa s kupujúcim písomne nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, ako by sa jednalo o podstatné porušenie zmluvy.

Ak odmietne predávajúci odstrániť vadu veci, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy.

Záručná doba sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie do jej vybavenia alebo do doby, kedy bol kupujúci povinný si vec vyzdvihnúť. Ak dôjde k výmene tovaru alebo jeho časti, uplatní sa zodpovednosť predávajúceho ako by išlo o kúpe nového tovaru alebo jeho časti.

Ak nie je umožnené sledovať stav vybavenia reklamácie on-line, zaväzuje sa predávajúci o vybavení reklamácie kupujúceho informovať podľa jeho požiadavky e mailovou správou alebo prostredníctvom SMS.

U oprávnenej reklamácie náleží kupujúcemu náhrada účelne vynaložených nákladov.

Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu tovaru nutné potreby (kočík, zdravotnícke pomôcky a i.) vybaviť vrátane odstránenia vady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa s kupujúcim písomne nedohodnú na dlhšej lehote. Alternatívne môže po dobu reklamácie poskytnúť náhradný výrobok.

______

 

O reklamácii rozhodneme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by išlo o chybu, ktorú nemožno odstrániť.

V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na náhradu nákladov spojených s reklamáciou (najmä poštovného, ktoré uhradil pri odoslaní reklamovaného tovaru). V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu vady veci má spotrebiteľ tiež právo na úhradu nákladov k tomuto odstúpeniu. Náklady spojené s prepravou tovaru k zákazníkovi po vybavení reklamácie sú hradené dodávateľom. Daňový doklad, ktorý dostanete s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.

6. Ochrana osobných údajov

Všetky osobné údaje a záznamy našich zákazníkov a kupujúcich sú chránené v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky o ochrane osobných údajov, predovšetkým podľa zákona č.101 / 2000 Sb. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje nie sú predávané, ani nijako inak spracovávané pre potreby tretích strán, či následný predaj.

V prípade, že je kupujúcim fyzická osoba, zadáva pri objednávke tieto údaje: meno a priezvisko, Úplná poštová adresa, Adresa elektronickej pošty, Telefónne číslo. Tieto informácie sú nevyhnutné pre identifikáciu kupujúceho a prípadnú komunikáciu.

Ak je kupujúci právnická osoba, zadáva pri registrácii naviac nasledujúce údaje: Meno firmy, IČO, DIČ. Pokiaľ je kupujúcim fyzická osoba - podnikateľ, uvedie naviac údaj o miestu podnikania, IČO a DIČ. Tieto údaje umožňujú previesť nevyhnutné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad obvykle vyžadovaný oboma stranami, poprípade identifikovať platbu kupujúceho vykonanú bankovým prevodom.

Predávajúci chráni súkromné dáta kupujúceho pred zneužitím. Tieto informácie zhromažďuje, aby skvalitnil svoje služby a neposkytuje ich tretím stranám bez súhlasu kupujúceho.

Používaním internetového obchodu súhlasí kupujúci so zhromažďovaním a používaním informácií o sebe i svojich nákupoch podľa vyššie uvedených pravidiel.

7. Ostatné ustanovenia

Aktuálne ceny sú vždy na našom webe (www.ahprofi.sk), v letákoch a katalógoch môžu byť rozdielne.

Darčeky zasielame len ak ich zákazník uvedie v objednávke.

Predávajúci nezodpovedá za meškanie alebo možnosť plnenia v dôsledku vyššej moci (najmä požiar, štrajk, zákonné obmedzenia dovozu a vývozu a pod.)

Pre právne vzťahy neupravené týmito dodacími podmienkami, platia príslušné ustanovenia Nového občianskeho zákonníka v znení platnom pre ČR.

Vzájomné spory medzi predávajúcim a kupujúcim riešia obecné súdy.

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má podľa zákona č. 634/1992 Sb. o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení, právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb. Subjektom, ktorý je oprávnený mimosúdne riešenie sporu vykonávať, je Česká obchodná inšpekcia. Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach www.coi.cz

Mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína výlučne na návrh spotrebiteľa, a to iba v prípade, že sa spor nepodarilo s predávajúcim vyriešiť priamo. Návrh možno podať najneskôr do 1 roka odo dňa, keď spotrebiteľ uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u predávajúceho prvýkrát.

Spotrebiteľ má právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupné na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/

Príjemca svojim podpisom prepravného listu potvrdzuje vonkajšiu bezchybnosť a kompletnosť dodanej zásielky. Pokiaľ má zásielka akokoľvek poškodený obal, napíšte túto skutočnosť do odovzdávacieho protokolu, či zásielku nepreberajte. Predpokladom nepoškodenia tovaru pri preprave je predovšetkým vonkajšia nepoškodenosť dodanej zásielky.

Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.