Ako postupovať pri vrátení tovaru do 14 dní a pri reklamácii tovaru

Vrátenie tovaru do 14 dní 

Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzkovňa predávajúceho - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02 Dýšina. K tovaru priložený vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy do 14 dní od zakúpenia tovaru. Formulár je možno stiahnut tu.

Reklamácia tovaru

Miestom uplatnenia reklamácie je predajňa predávajúceho - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02 DýšinaK tovaru doporučujeme priložiť vyplnený reklamačný formulár, k stiahnutiu. S vyplneným formulárom urýchlite vybavenie Vašej reklamácie. 

Dôležité informácie a upozornenie

Kupujúci vo vlastnom záujme zaistí, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne-ochranného obalového materiálu vyhovujúceho nárokom prepravy krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi. Zákazníka následne budeme kontaktovať po skončení reklamácie k vyzdvihnúť tovar (k očakávaní zásielky).

Tovar na reklamáciu posielajte - pokiaľ možno - v pôvodnom obale. Dopravca neručí za zle/nevhodne/nedostatočne zabalené zásielky. POZOR - pri nevhodne (nedostatočne) zabalenom reklamovanom tovare, nemožno uznať záruku pokiaľ je zistené mechanické poškodenie výrobku pri transporte.

POZOR! - Tovar nikdy neposielajte na dobierku! Balík poslaný na dobierku nebude prevzatý.

Je v záujme kupujúceho si skontrolovať dodaný tovar neodkladne (nekompletnosť či mechanické poškodenie).  
Po uplnynutí 24 hodín nemožno takúto reklamáciu uplatniť, pokiaľ nebude vystavený škodný protokol od prepravnej spoločnosti.

 

Pre rýchlejšie riešenie reklamácie je vhodné sa riadiť následujúcimi pokynmi:

  1. Kontaktovať našu spoločnosť (pracovníka reklamačného oddelenia - kontakt nižšie na týchto stránkach).
  2. Vyplniť reklamačný protokol a priložit k tovaru.
  3. Spolu s tovarom zaslať doklad o vlastníctve reklamovaného tovaru (faktúra, účtenka - pokiaľ možno kópie). 
  4. Čo najvýstižnejším spôsobom popísať závadu, jej prejavy, prípadne početnosť výskytu.
  5. Tovar opatrne zabaliť a tiež očistiť.
 

V prípade akýchkoľvek nejasností o postupe pri reklamácii sa obráťte na naše reklamačné oddelenie - kontakt uvedený nižšie.

 
 

Poverený pracovník:

Lenka Šnebergrová

E-mail:

reklamace@ahprofi.cz

Telefon:

+420 603 175 311

 

Dokumenty na stiahnutie

Word

PDF

Reklamačný protokol

Reklamačný protokol - docx Reklamačný protokol - PDF

Formulár pre odstúpenie od zmluvy do 14 dní

Formulár pre odstúpenie od zmluvy do 14 dní - docx Formulár pre odstúpenie od zmluvy do 14 dní - PDF

 

Viac sa dozviete v Obchodných podmienkach.