Reklamácia

Online formulár pre vyplnenie reklamácie, vrátenia či výmeny tovaru. Jednotlivé formuláre nájdete tiež nižšie k stiahnutiu.

Zákazník
Reklamácia tovaru

 

V prípade akýchkoľvek nejasností o postupe pri reklamácii sa obráťte na naše reklamačné oddelenie - kontakt nájdete nižšie.

Poverený pracovník:

Veronika Tomíšková

E-mail:

reklamace@ahprofi.cz

Telefón:

+420 603 175 311

 

Dokumenty na stiahnutie

Word

PDF

Reklamačný protokol

Reklamační protokol - docx Reklamační protokol - PDF

Formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní

Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní - docx Formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dní - PDF

 

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru do 14 dní a pri reklamácií tovaru

Vrátenie tovaru do 14 dní 

Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzkovňa predávajúceho - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02, Dýšina.  K tovaru priložte vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy do 14 dní od zakúpenia tovaru. Formulár sa dá stiahnuť tu.

Reklamácia tovaru

Miestom uplatnenia reklamácie je prevádzkovňa predávajucého - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02, Dýšina. K tovaru priložte vyplnený reklamačný formulár, k stiahnutiu. S vyplneným formulárom urychlíte vybavenie Vašej reklamácie. 

Dôležité informácie a upozornenie

Kupujúci vo vlastnom záujme zabezpečí, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúceho nárokom prepravy krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi. Zákazníka následne budeme kontaktovať po skončení reklamácie na vyzdvihnutie tovaru (k očakávaniu zásielky).

Tovar na reklamáciu posielajte - pokiaľ možno - v pôvodnom obale. Dopravca neručí za zle / nevhodne / nedostatočne zabalené zásielky. POZOR - pri nevhodne (nedostatočne) zabalenom reklamovanom tovare, nemožno uznať záruku pokiaľ je zistené mechanické poškodenie výrobku pri transporte.

POZOR! - Tovar nikdy neposielajte na dobierku! Balík poslaný na dobierku nebude prevziatý.

Je v záujme kupujúceho si skontrolovať dodaný tovar bezodkladne (nekompletnosť či mechanické poškodenie).
Po uplynutí 24 hodín nemožno takúto reklamáciu uplatniť, ak nebude vystavený škodový protokol od prepravnej spoločnosti.

Pre rýchlejšie riešenie reklamácie je vhodné sa riadiť následujúcimi pokynmi:

  1. Kontaktovať našu spoločnosť (pracovníka reklamačného oddelenia - kontakt nižšie na týchto stránkach).
  2. Vyplniť reklamačný protokol a priložiť k tovaru.
  3. Spolu s tovarom zaslať doklad o vlastnícte reklamovaného tovaru (faktúra, účtenka – pokiaľ možno kópie). 
  4. Čo najvýstižnejším spôsobom popísať závadu, jej prejavy, prípadne početnosť výskytu.
  5. Tovar starostlivo zabaliť a tiež očistiť.

Viac sa dozviete v Obchodných podmienkach a v Reklamačnom poriadku.